Please select a page for the Contact Slideout in Theme Options > Header Options

May 23, 2017 Bram Roos

Tilburg, 18 mei 2017

Meerjarige samenwerkingsovereenkomst RAI Amsterdam en MTD Nederland

MTD is verheugd aan te kondigen dat de jarenlange prettige samenwerking wordt voortgezet in een hernieuwde meerjarige samenwerkingsovereenkomst met RAI Amsterdam.

Als exclusieve huisinstallateur met de ervaren in-house coördinator André Vink en zijn team draagt MTD zorg voor de tijdige oplevering van tijdelijke water aan- en afvoer-, en persluchtvoorzieningen voor standhouders tijdens alle projecten bij RAI Amsterdam. Niet alleen verhuurt MTD daarnaast alle relevante apparatuur voor de evenementen maar sluit ook installaties aan op het gebied van kook-, bak- en frituurdampen. ‘Ik ben in het bijzonder blij met de gedrevenheid en klantvriendelijke houding van het gehele MTD team zowel in Amsterdam als Tilburg, zegt Herman Nietvelt, Manager Technische Dienst RAI Amsterdam.

Volgens Hans Verhoeven, Algemeen Directeur MTD Holding, heeft MTD de samenwerking met RAI Amsterdam de afgelopen jaren als zeer positief en professioneel ervaren en wij zijn er dan ook trots op de samenwerking te mogen bekrachtigen in een hernieuwde meerjarige overeenkomst.

MTD bedankt het management van RAI Amsterdam voor het in ons gestelde vertrouwen en wij kijken uit naar de continuering van onze prettige en professionele samenwerking in de komende jaren.

Paul Verhoeven (Account Manager MTD) Hans Verhoeven (Algemeen Directeur MTD) en Herman Nietvelt (Manager Technische Dienst RAI Amsterdam) bekrachtigen de nieuwe meerjarige overeenkomst.

Amsterdam RAI, The Netherlands

Wilt u meer weten?